MR NUFF

Alhamdulillah uri arwah azim selamat ditanam

Salam 
 Syukur pada Allah 30.5 baru nie saya ada follow up dihospital , syukur sebab dah tak perlu dtg lagi:) , saya pun minta pada doktor untuk ambil uri arwah azim untuk ditanam, coz dari diletak dalam balang kat makmal baik saya ambil, nanti pihak makmal akan hapuskan juga kan... 


 Naluri keibuan saya tersentuh bila ambil bungkusan uri ni bile saya dakap bekas tu terasa macam dukung azim, kena pulak masa tu bateri handphone habis, public phone masuk duit asyik terkeluar je duitnye...maka lama la saya mendakap bekas uri nie.. Airmata memang nak kuar dah tapi saya istghfar byk2 ,sebab saya dah janji dengan diri untuk jadi lebih kuat...airmata just dok dikelopak je tak jatuh...dalam dok tercari-cari, tawakal jer sebab memang ramai orang saya berdiri depan2 tempat turunkan pesakit ,hospital nie dah femes dgn parking yang tak cukup,syukur jumpa gak suami,rupe2nyer dia dah pusing byk kali ,ye la nak amik uri amik masa gak, deme basuh balik ubat.


 Kami pun terus ke rumah opah en babah di tasek setelah beli tempurung n limau untuk dicuci, saya nak tengok tapi mak sedara tak bagi dia cakap nanti sedih lagi,(memang pun) Opah cakap dia cuci senang je coz dah bersih cuma perah limau ckit je, opah gtau uri azim dipotong -potong memanjang ..owh sayu je dengar..masa nie diaorang dah asingkan rahim dah uri.. So opah n en babah tanam dekat bawah pokok sebelah umah opah..Uri beserta rahim saya.. 


Alhamdulillah dah selesai tanam hati saya jadi lapang..lega bile dah buat elok2...

2 comments:

IntaNBerliaN said...

sabar yer.. sy yg baca ni pun rs sedih...

adyna AB said...

insyaAllah intan ... sekarang dah semakin kuat ..:)

Tabung Ayam