MR NUFF

KAU KEKASIH KU



novel karya anis ayuni.....tahun nie dah cetakan kali tiga belas...
best sangat.. ;)
minat tak?? 
jom layan sinopsis dia..



*
*
*
*
*


hadirmu bagai sinar mentari pagi.menerangi lorong kelam lagi sunyi yang selama ini kulalui.melenyapkan kedukaan yang bagai berkurun lama memenjara jiwaku dalam sepi.terasa kini, bahagia ada dimana-mana.hanya dirimu yang bertakhta di hati.

pandanglah kedalam mataku...selamilah jauh hingga ke dasarnya.pasti yang akan kau lihatnadalah rinduku terhadapmu.tapi,apakah getaran cinta yang meruntun hati hanya aku saja yang merasakannya?...zairi...hatimu sebenarnya untuk siapa? mengapa kau terus membisu pada ketika aku amat yakin yang aku bukan berbayang seorang diri?aku tahu cintaku berbalas,tapi mengapa tak pernah sekali kau melafazkannya?

aku tahu perkahwinan bukan janji syurga..bukan janji bahagia,tapi sepenuh hati dan jiwa aku pertaruhkan..aku sangka kita berkongsi impian yang serupa dalam membina istana bahagia,tapi rupa-rupanya kehadiran bagai tak bermakna apa-apa.reaksimu dingin dan beku.menghampakan.melontar diriku ke lembah duka nestapa.

sungguh kesucianku tak tercela, tapi..aku difitnah oleh siapa sehingga kau tak mahu menyentuhku?aku ibarat musafir di padang pasir yang dahagakan setitis kasihmu.menanti saat kau datang kepadaku dengan penuh rindu.zairi..mengapakah hubungan kita aneh begini?aku tak mengerti,sandiwaramu.rahsia apakah yang cuba kau sembunyikan hingga segalanya terus terpendam misteri.............

sesape nak novel nie? chiq dina nak jual..rm15 tapi ada 1 jer tak termasuk postage lagi tau... harga asal rm19.90.. 
masih elok lagi..
xder conteng2 ;)

zasssss........

No comments:

Tabung Ayam