MR NUFF

STYLE PEMAKAIAN TUDUNG AIDIJUMA oleh Datin Juma

Salam..
hari nie semua entri autopublish sebab saya ada banyak urusan nak buat hari nie,
insyaAllah saya akan balas jejak kawan-kawan nanti yer

jom tengok style nak pakai tudung aidijuma




bawal 205 stripes 3 






ini


ini lagi 




amacam cantik tak??

nak tengok lebih banyak 

boleh tengok dekat cni


memang teruja abis..macam -macam style boleh kita buat dengan tudung nie jimat kos ;) berbaloi-baloi

17 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum..
masyallah lawanya..
berapa satu helai kak? nanti bagitau ye.. berkenan. lagipun bawal ni kan labuh.. boleh tutup dada.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Adyna..K.atie xreti nk mkn tudung yg fesyen2 camni.
org muda2..cantik la pakai:D

mama_saly said...

wah cantiknya....
orang dan tudungnya,dua2 cantik...!

Amalina Ali said...

cantik. murah pun murah tudungnya. mampu milik. :)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

juma ni pakai ape pun comel!hehe..
cma mmg fail btl bab lilit melilit ni..huhuhu

Jemari_Suri said...

js pun dh beli satu koleksi by AJ tp smpi sudah lum try lagi...sbb xpandai nk pakai..^^

D Yatie said...

sy dr ke sehari nk singgah ke satu booth aidijuma mydin ipoh...pegi je lupa...lupa diri...hahaha...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Cantik.. pandai dia bergaya..

therosputih said...

hmmm...orang dah cantik, pakai apa pun, totap cantik...cuba kalau yang tak bape nak cantik macam saya...hampeh...ke laut sume...wakaka...tapi takpe, syukur dengan anugerah yang diberikan allah...

ieda said...

org lawoooo
pakai ape pun lawoooooooooo ! ;)

izan mama mia said...

cantik tudung ni..

nur anis said...

suka aidijuma..:)

ayut said...

cantik2x..suke...

Kesuma Angsana said...

cantik2 lah

IntaNBerliaN said...

juma ni cantik n tudung2 dia pun cantik2 kan :-)

Kesuma Angsana said...

klau dah cantik pakai apepon cantikkan

Lydia said...

Assalamualaikum. Jom visit facebook page Hijab by Jentayu. Kami menawarkan variasi tudung yang menarik pada harga yang berpatutan. Siap ada diskaun lagi bila beli banyak. Cepat sementara stok masih ada. Salam bcantik2, ikhlas dari Hijab by Jentayu

Tabung Ayam