MR NUFF

TUDUNG AIDIJUMA LAK :)

SALAM...

ERMM.. 

siapa suka tudung bawal???

saya salah seorang penggemar tudung bawal.. n raya ritu ada la beli satu tudung aidijuma..cetusan Datin Nurjuma.. saya beli yang 2tone jer .. 

kali nie ada tudung baru lak..



memang target nak beli kalu cukup budget ^_^ en babah pun cakap ok..

n cara pakai datin nurjuma nie gak saya minat..psst jangan tak tahu raya ritu saya dah bergaya dengan blouse n palazzo saya.. malu yang amat bile mak sedara tegur.. awesome hehehe 

tengok cara Datin Nurjuma pakai simple tapi menarik sangat2..kena lak tuan badan yang cantik ;)




inner bawal dia pun ok gak cuma tak beli..pakai skaf biasa jer dulu ;)




so sweet.. ada pelbagai cara untuk digayakan dengan tudung bawal baru nie



so balik Ipoh harus lah di cari dekat kiosk tudung aidijuma mydin meru tue...

^_^

11 comments:

Ayu Ayunie said...

nanti jgn lupa upload gambar kat sini tau. ayu dh tak reti pakai tudung bawal ni.. sume dah bg kat anak sedara tp mmg adore giler dgn saper yg memakainya..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Adyna..K.atie dah lama xpakai tudung bawal.Klu nk cepat,payah nk pakai :)

adyna AB said...

saya guna iron starch so dia akan keras kat awning nyer :)..

psst nak tempek pic malu lah..ritu pakai pun dah malu..coz tak pernah bergaya cam gitu..semua en babah yg suruh :)

Bazilah (^0^) said...

datin norjuma nih pkai cemane pon tetap cantik :) bazi ade gak koleksi tudung norjuma kak, tp yg baru ni baru 1st time tgk kt blog akk

HeNRieTTa JoSe said...

mmg chantek....kat sini pown ada satu booth....tpi harga bleh tahan....so beli tudung bawal biasa yang 2 tone gak...hehehe...

nur anis said...

cantiknya....tapi dah lama saya tak pakai bawal..huhu

IntaNBerliaN said...

cantiklah yg ni.. ada design petak2 lagi..

Mommy_ima said...

datin norjuma pakai, semua mmg nampak manis.. :)
berkenan juga dgn inner tu..nak gi cari la nnt..hikhik..

p/s: mmg rindu nak bw.. ye la, hari2 dok rumah, x jumpa kawan2, kalau dapat bukak blog, at least dapat la beramah mesra dgn dunia luar sikit.. :P

Syamimi Saad said...

kt mydin ada btiknya kan..sy masuk je..beli tak pun..hhehe

Unknown said...

FOLLOW MY BLOG

Unknown said...

Salam sis...klu ada aj yg sis nk letgo bgtau ye...sy newbie bru nk rs pki aj...ni emel sy zrihayu@gmail.com...thx sis...

Tabung Ayam