MR NUFF

ahmad adib hakimi b hasmardy




anak sulung aku lelaki..lahir 30.8.2008 seberat 2.4kg lagi sehari nak merdeka nak buat mcm ner dh xtahan sakit bersalin,air ketuban dah pecah 28hb hari khamis lg tapi baru buka 1cm..anak sulung maybe lambat,aku xmkn pe2 pun aku mengadu sakit asyik kena marah jer ngan nurse..goverment biasa la ramai patient..pg sabtu aku g labour room msk kul 7pg..tp aku bersalin 10pg lama btl..ak xder tenaga doc guna vacuum..maka selamat lah lahir anakku ini..masa nie aku keje kat kem plkn jiwa murni semanggol..nasib mak aku suh berulang,maybe mak tgk muka aku dah sembab kot..kalu x lahir kat kem kot hehehe

1 comment:

Eca Dwinky Asha said...

klu lahir kat kem...nnti nama anak ala nama askar.hahaha :P

Tabung Ayam