MR NUFF

selipar honeymoon ku kini rabak


hehe hujung tahun nie genap selipar ni berusia 4thn aku pakai kot sempat..nak buang sayang.. asalnye ada buah strawberi kt tali nyer tapi tertanggal dah..  en eddy beli masa kami g honeymoon kat Cameron Highlands rm10 jer... sekarang ank dah 2 aku tak pergi - pergi dah ke sana..byk kali aku ajak..tapi keadaan yang tak mengizinkan..ececeh harap-harap tahun nie dapat ler ke sana.. 
selipar ku buruk bukan sebarang buruk.. buruk-buruk yang bermakna ..

3 comments:

ChAzStYlo said...

wah lama nye kasut tu...jgn dibuang..kenangan tue ^^

adyna said...

apa kan daya dah buang pun..asyik termasuk kaki dlam kain yang rabak tue ;0

therosputih said...

buruk bukan sebarang buruk tu, buruk sebab best dan selesa dipakai...

Tabung Ayam