MR NUFF

bile usia nak menghampiri ke 30annn

semalam g beli barang-barang dapur then en eddy tanya susu anlene xnak beli ker ada offer? kan cakap takut tulang reput...aduh aduh..tau ler bulan depan dah masuk 30thn..perli jer.. tapi memang terasa kepenatan nyer main ngan anak2 pun tak boleh mcm main ngan anak buah dulu.cepat penat hehehe..masa bawak anak2 naik lrt haritu pun penat berjalan..dari satu stesen ke stesen.. adakah ini petanda tulang ku dah rapuh?

 sumber en google

so aper lagi semalam beli ler 1 peket dulu coz kat umah kami minum fernleaf..nie sebab takut tulang rapuh cepat

saya beli perisa coklat.. coz saya suka coklat :) then dapat ler percuma cawan

gambar cawan saya tak dan nak snap..pinjam dr en google jap..

so jom pakat jaga tulang kite..minum lah susu anlene.. :) terbaekkk


3 comments:

adibdaddy said...

duit pun terbaik....:)

adyna said...

hehehe guna wang saku nie :)

kakyong said...

kakyong dah nak masuk 40's dah..
minum susu kambing jer..
susu anlene tu buat saya sembelit.. tinggi kalsium sgt kot.. hahah/..

Tabung Ayam