MR NUFF

Cara kreatif simpan tudung

Salam

Boleh buat sebagai panduan tapi rasa nya sesuai untuk shawl n bawal je kot hehe


Kreatif kan 

Selamat mencuba 

8 comments:

D Yatie said...

Tudung awning mmh tak sesuai kak. Huuuu.

Qashmere said...

Mana nak dapat ring bulat tu? Nak jugak lah

eMMe said...

nampak kemas... dibandingkan tempat sangkut tudung2 saya kat umah tu, hahaha... malu, bile bayangkan... hahaha...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Adyna..mmg kreatif.mana nk cari gelang merah tu?...gelang mekah ker tu?(^_^)

Aisy Nasiha said...

Memang sesuai ni..jimat ruang yg ada....nampak pun kemas

adyna said...

Ring bulat tu blh cari dkt kedai langsir tapi kena tengok saiz jugak sebab ring langsir besar gak

Eca Dwinky Asha said...

xpena terfikir pun buat camne...beli ring je kan?..hehehe..kreatif kreatif.nanti nak beli ring je..dah bosan lipat2 shawl.kikiki~

izan mama mia said...

sesuai laa kalau jenis selendang yg nipis tuu..kalau tudung ada awning mmg xboleh

Tabung Ayam