MR NUFF

D.I.Y Pasu Pudina

Salam 

Alhamdulillah dapat buat senaman ringan di pagi hari 

Saya buat diy pasu pokok pudina saya ;) 

Bahan- bahan nya 




Tin teh bercorak 


Pokok pudina , saya beli kat mydin , makan sikit buat ulam , batang rendam dalam air bagi tumbuh akar 


Serbuk akar , cuma nak bagi kuat akar je tak letak pun tak pe

Tanah jangan lupa ^__^

Tadda dah siap , pokok pudina tu boleh bagi dua jadi dapat banyak anak pokok



Dah boleh deco dekat dapur , nak makan nanti petik je 



Selamat mencuba ... Pasni boleh tanam pokok lain pulak ;) 










3 comments:

Aisy Nasiha said...

Wah.. makin banyak hasil tangan kat rumah baru ni.. syokla gitu

❤Kamsiah❤ said...

pudina tu senang ja tumbuh akarnya,kan...pantang kena tanah...

Sidratul Muntaha said...

bestnya menanam
kami entahn bila ade peluang

Tabung Ayam