MR NUFF

Jemur Tilam & Bantal

Salam....

Orang dulu-dulu selalu jemur tilam n bantal...rupa-rupanya ada kelebihan nya...

Bila jemur di bawah matahari ianya berjaya menghapuskan alergen dan kuman seperti pepijat yang boleh mengganggu tidur kita...

Kalau sakit leher pun arwah tok pesan tepuk-tepuk bantal n jemur di luar...

Tapi sekarang mana nak buat dah hehehehe



10 comments:

Qashmere said...

Salam,

Bila baca posting ni, teringat dah lama tak jemur bantal.......

Kniedaz said...

sekarang tak sempat nak buat..time tukar sarung tu tepuk2 gitu je

Kesuma Angsana said...

petua org dulu2 yer

:: Mrs.Eady :: said...

alamakkk dah lame tak jemur bantal!!

Ratu Hatiku said...

skrg setakat tepuk2 bantal jerk hihihi

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak. sheila pun jarang jemur. hehehe. agak malas. tapi pasni kenalah praktis kan :)

eMMe said...

oh ye ke... camtu yea.. okey Adyna.. kalo sempat saya jemur la bantal2 ni... hehehe...

HeNRieTTa JoSe said...

rietta xjemur...rietta buka tingkap kasi panas masuk jer...itu pown sekali sekala...

Kakzakie said...

Kakak masih amalkan Dyna. Kalau panas kakak jemur tapi tak lamalah bimbang pula habuk kan...

mawar berduri said...

kadang2 jer buat..

Tabung Ayam