MR NUFF

Tanam sayur atas batang pisang

Salam...

Tadi dekat sekolah baru je cikgu pendidikan khas plan nak tanam sayur atas batang pisang mula-mula terkejut jugak..then dia tunjukkan gambar.. Pastu buka Facebook ada orang Share gambar nie... So gambar yang sama ,teknologi canggih pun rupa-rupanya masih ada cara yang lebih selamat murah dan mesra alam...

Minggu depan kalau projek nie berjaya dilakukan oleh murid-murid pendidikan khas saya akan kongsi kan bersama ye..

Jom jaga alam sekitar kita

Nota kaki; masih geram dengan pemandu yang suka hati campak kan bekas minuman dari dalam kereta sewaktu memandu


7 comments:

Kniedaz said...

menarik juga ni..nanti jangan lupa update kalau dah berjaya ^_^

Eca Dwinky Asha said...

kreatif kan?.heheh :)

Kakzakie said...

Tapi nak batang pisanglah pulak tak mudah dapat Dyna. Kalau kat kampung boleh juga nak dapat. Tapi di tempat kakak ni memang tak nampak pun pokok pisang..

Tihara said...

mnarik jugak kan cara ni :)

HeNRieTTa JoSe said...

Wah...kreativenye dorg akk.....

izan mama mia said...

akak br tau nie..kreatiff laa

mawar berduri said...

wahh..baru taw..nanti blik kg nak buat macam nie juga r..

Tabung Ayam