MR NUFF

Mencari dapur idaman...

Salam...

Entri ringkas n pendek je

Sekarang tengah buat pemilihan untuk dapur Insyaallah rumah kami ... Teruja takut semua ada..sebab segala gala kena rancang dengan betul...

Pergi ikea baru-baru nie en babah suruh amik gambar untuk buat panduan,
Tapi masih pening lagi ;)

Orang cakap kalau ada duit semua boleh jadi... Tapi kena juga buat rujukan ...

Majalah pa n ma dah tak nak beli tukar dengan majalah impiana, dapur, anjung seri pulak ..

Semoga semuanya berjalan lancar amin

Nota kaki ; urusan pertukaran etbg dah isi semoga ada rezeki saya pulang ke Perak Insyaallah



6 comments:

Rara Nasiha said...

kalau dapur pun cantik, selesa, kita pun semangat nak masak. :)

D Yatie said...

Best nyer kak.. Saya sekarang ni tak buat apa dekat rumah kami kat Perak sebab tak duduk sekali.. :'( Semoga akak dapat pindah Perak secepat mungkin ye kak..

ANNA MARIANA said...

kalo cmni dapur hari2 masak pon best je..hhihihi

Ratu Hatiku said...

saya pun tgh berangan2 nk buat dapur :D

therosputih said...

berangan je lah yang mampu ain buat skrg ni nak ada dapur idaman sebab takdak umah sendiri lagik....*sadis

mawar berduri said...

bestnya kalau dapur sy mcm tu..msti rajin masuk dpr..hehe

Tabung Ayam