MR NUFF

Proses urutan wajah

Salam

Sangat susah nak update blog sekarang jadi nak update entri ringkas , saya kongsi kan sedikit info untuk
Mengurut wajah



Nota kaki : 



4 comments:

Kakzakie said...

Kakak tak pernah buat macam itu kat muka kakak Dyna. Kalau pergi facial agaknya dia buat ikut cara ini..

Bersama kita berdoa moga misi mencari MH370 tercapai..

Aisy Nasiha said...

Amboi apa yg bz sangat tu sekarang? Elokpetua urutan ni.. boleh hilangkan stress kita..

adyna said...

Aisy , minggu lepas g terapi bowling pastu En babah balik kami g ikea cari perabot , pastu kemas barang dkt rumah buat persiapan nak pindah rumah baru nanti, letih tak hilang lagi ni , byk pulak barang sebab dah 5 tahun dok kt Sg besar ni

therosputih said...

wah2...lama tak jengah sini...

Tabung Ayam