MR NUFF

Kunci Rumah Dah Dapat

Salam

Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah syukur pada Mu 

Hari ni kami pergi ambil kunci Rumah kami, staf nye pun dah ikut kami cek item didalam senarai , semua ok , cuma kami tak puas hati bila Ada kesan retakan yang tak di betul kan dengan Kemas ..

Mujur Ada jaminan 2 tahun Dari pemaju , jadi boleh lah kami beritahu pada pemaju 



Nota kaki : grill, wiring Dan kabinet kena buat 


14 comments:

Aisy Nasiha said...

Wah.. berita gembira.. tahniah. Lepas ni dapat tinggal di rumah baru..

Yun Sing said...

Waa.. baguslah :) Tahniah..

HeNRieTTa JoSe said...

Cantii rumahnya...tahniah akak dah siap umahnya...kat mna yea?dekat x akak nk oergi kerja..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Alhamdulilahhh,akhirnya dpt gak memiliki rumah sendiri.Pasni ni mcm2 nak fikir utk deko umah...:)

Tihara said...

alhamdulillah, cantiknya rumah
baiti jannati :)

adyna said...

@Aisy Nasiha Tq aisy , mmg teruja sgt ni ;)

adyna said...

@HeNRieTTa JoSe Tq rietta ni area chemor , Dari kaki bukit ke Rumah dalam 30 Minit jugak

adyna said...

@♥♥azatiesayang ♥♥ Btl tu Kak , Mcm rini Kami g tanam pokok kari n betik dulu.. Dah lama tak bekebun

adyna said...

@Tihara Insyaallah Amin ;)

adyna said...

@Yun Sing Tq ye ;)

therosputih said...

wahhhh..tumpang gembira bg pihak akak..jelesnyerrr..bila la ain nak ada rumah sendiri plak nih..

adyna said...

Tq ain , Insyaallah pasni giliran ain pulak masuk rumah baru ;)

Kesuma Angsana said...

wah ... tahniah & tumpang gembira yer

Nur Haziqah Mohd Rosli said...

lawanyaaa! tu gambar rumah akak ke? selamat mendiami rumah baru =D

Tabung Ayam