MR NUFF

Menang Hadiah Dari Cosmoderm

Salam

Alhamdulillah , sekarang dah suam-suam Kuku join contest , dengan keadaan yang tak teratur lagi ... Balik Dari keje hari ni tengok Dapat Surat Dari karangkraf , mujur saya buat alamat di Ipoh , kalau alamat sungai besar memang tak Dapat la tuntut hadiah ni 


Kebetulan kakak ipar pun menang jugak contest ni jadi saya pos kan je Surat ni mintak tolong abang Dan Kakak ipar ambil kan bagi Pihak saya 

Terima kasih Cosmoderm - majalah rapi ^_^ 

Nota kaki : Esok ambil kunci Rumah kami... Alhamdulillah rezeki Dari yang Maha Esa

2 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Tahniah Adyna.Mcmana dapat sesuaikn diri kat sekolah yg baru diperak?

DYatie said...

Murah rezeki akak. Rajin join contest. Saya join tak pernah menang. hahaha.

Tabung Ayam