MR NUFF

Rasa Macam Tak Sanggup Je

Salam 

Berblog dari hutan pos legap menggunakan WiFi yang tenggelam timbul , sebab hanya guna piring line telefon tak De , nak berblogwalking pun terbantut . 

Dah hampir seminggu di tempat baru , rasa macam tak sanggup nak hadapi hari - hari mendatang 

Di sekolah baru saya jadi ppm asrama dah harus kerja mengikut shift ;( yang pasti pada untuk orang yang dh berkahwin keadaan ini amat perit untuk dihadapi tinggalkan anak-anak dan suami , saya pula takde kenderaan 4wd untuk ke sekolah , jadi hanya menumpang rakan.. 

Selasa dan Jumaat sahaja saya turun 
Selebihnya tinggal di asrama

Tempat operation pun dah kerap sakit sebab perjalanan jalan yang mencabar

Semoga saya terus kuat untuk teruskan perjuangan di sini

Salam sayang dari saya di pos legap 


5 comments:

PERMATABIRU said...

alamak mencabarnya..area mn nie??

DYatie ABakar said...

Eh. Kat mana ni kak? Akak kat pedalaman ke?

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak adyna.. semoga terus bertabah ye kak. singgah menabung exabytes sini~~~

Kniedaz said...

sabar..kuatkan semangat...

HeNRieTTa JoSe said...

eeehhh jauhnye....ingatkan akk dapat tukar ikut en babah....akak cuba larr buat rayuan...pkai surat doktor...tkut apa apa hal dengan luka jahitan akk tu...

Tabung Ayam