MR NUFF

Tukar Domain ke Blogspot

Salam...

Rindu nye nak update blog
Tapi apa kan daya bila bertugas kat pedalaman ni
Line internet memang mendukacitakan
Bila balik rumah terkejar kesana kemari
Umah sendiri , umah mil
Nak kemas rumah
Layan anak , layan suami ;)
Nak blogwalking pun dah tak sempat
Isnin naik, Selasa turun,Rabu naik, Jumaat turun (naik bukit)
Luahan rasa pulak.. ;)

Sebagaimana yang kawan- kawan blog tahu myadyna.com ni dah hampir 3 tahun dengan saya, rasa sayang nak tukar ke blogspot, tapi amat rugi jika saya bayar tapi saya tak update blog..
Pendapat kawan-kawan elok saya kekalkan atau tukar je ke blogspot?

Nota kaki : keyword nuffnang .. Ada sedikit pelik , myadyna.com tapi ni lain 




KEYWORDSHITS
wwamdynaqtwmday20
ketulan daging dari faraj4
resepi kuih limas4
cara menghilangkan jeragat3
cara pakai tudung aidijuma3
resepi ayam kurma tanpa santan2
tudung ariani terbaru2
checklist pindah rumah baru2
pucuk betik2
hana bella2


3 comments:

Kakzakie said...

Kekangan masa dan tanggungjawab itu yg buat rasa blog kian terpinggir. Cari yg terbaik Dyna jgn sampai ada yg terabai...

eMMe said...

Adyna, saya tak leh masuk blog adyna.com tu..sebab telah disekat oleh MAMPU... kat opis ni tetau je la.. manyak yg nak disekat2..silap2 takleh masuk blog sendiri, huhuhuu...

Nurfaezah Abdullah said...

myb akak should tukar to blogspot hehe

Tabung Ayam