MR NUFF

MANUSIA MUDAH LUPA




Hidup ibarat roda 
ada masa di atas ada masa dibawah
bila kita di atas kita terlupa pandang  ke bawah
dan bila kita berada di bawah kita baru nak dekat dengan Pencipta
dimanakah kedudukan aku????
setelah berada di situasi baru , baru aku terasa diri ini kerdil aje.. 
tak terlepas dari melakukan kesilapan..
usia mematangkan setiap insan...
dahulu waktu zaman remaja aku selalu memberontak... melawan cakap mak..dan bila aku sendiri bergelar ibu..baru aku mengerti betapa mahalnya harga setitis air mata ibu.. kesabaran yang mak tempuh sepanjang membesarkan kami sebagai orang berguna..kami balas dengan kesedihan buat mak...
ampunkan salah silap kami mak... 
kini setelah aku menjadi isteri dan ibu..masa dah tempat..menjarakkan lagi hubungan kita... andai diputar semula aku bersyukur kerana sempat merasa tinggal bersama mak..TERIMA KASIH SEGALANYA... BEBELAN MAK MENJADI PERINGATAN..
semoga mak terus tabah walaupun segala macam dugaan yg mendatang...
SELAMAT HARI IBU...

1 comment:

therosputih said...

bila diri sendiri bakal jadi ibum baru faham, kenapa syrga itu bawah tapak kaki ibu...

Tabung Ayam