MR NUFF

Kek Lapis Kegemaran Saya

Salam

Ramadan dah tinggal beberapa hari sahaja lagi.

Teringat masa order kat kawan sewaktu mengandung Amni Mintak kat lapis cadbury tapi bila dapat tak de lapis tapi kek hitam coklat cadbury hehehe tapi habis juga kami makan

Rupa- rupanya nama lain bagi kek ini adab kek lapis India patut la kawan salah faham 

Tengok harga sekarang rm75 boleh tahan gak ;) 


Ada rezeki nak order jugak nanti ;)



7 comments:

Aisy Nasiha said...

kek lapis India ni macam sedap je, rsany saya tak pernah mkan .... tak tahu pun... boleh cobalah lain kali

izan mama mia said...

mahal gak tuuu...

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg sedap tuuu..

therosputih said...

rm75 tu utk saiz besar mana? kalau beli kat sarawak, murah je akak, tp tambang naik bwlon la plak melayang2 terbangnya...

Eca Dwinky Asha said...

erkk.mahalnya kak :)

adyna said...

Eca tu akak order yg 1kg

mawar berduri said...

sedapnyer..bilalah boleh merasa nie..

Tabung Ayam