MR NUFF

Deco Grill Dapur

Salam

Dok diam kat dapur , masa tu En babah just letak fridge magnet kami di legoland , saya terpikir nak letak fridge magnet yang  memang dalam koleksi , bila tutup bidai pun tak menganggu , lagi pun letak magnet di peti ais tak elok kan 

Jadi lihat lah hasil nya ;) 


Bila kreatif semua benda boleh jadi ;)

8 comments:

Aisy Nasiha said...

Oh.. macam ni pun boleh ya.. menarik dan lain dr yang biasa orang lain buat ni..

mama ila said...

cute nye letak kat situ..heheheh..kretif :)

LYAfrina said...

waa..kretip sgt

Tihara said...

memang kreatif lah
nanti boleh tiru :)

✿ Atin ✿ said...

eh kreatif la.. tak pernah terpikir nak buat mcm ni. terbaik!

Kesuma Angsana said...

wah nampak comel sgt ! kreatif

Kesuma Angsana said...

Salam Jumaat. Sesuatu untuk kamu di blog KA . TQ http://www.kesumaangsana.blogspot.com/2014/10/re-publish-n3-pendek-tentang-adik-tapi.html

Aisy Nasiha said...

Saya tiru buat macam ni...hihi

Tabung Ayam