MR NUFF

Penapis Sisa Makanan

Salam

Sabtu lalu saya sempat pergi ke Mr DIY sementara menunggu adib Dan Amni ber main di cheeckytot , saya terjumpa satu aksesori ni , memang pernah lihat di blog sue suka susun atur , jadi nak Cuba Guna, Harga nye pun tak mahal cuma rm1.80 








Begini lah keadaan nya, sekarang saya nak tengok ketahanan Dan fungsi  nya, sebab saya rasa Benda ni dah buat sinki saya jadi lagi sempit ;) , Akan datang kalau rasa Benda ni menggangu , saya buka balik hihi 

Nota kaki : sebelum ni saya buang Sisa makanan terus ke dalam plastik sampah 



6 comments:

Aisy Nasiha said...

Eh..ada ke benda ni kat Mr Diy? Saya ni hampir setiap minggu singgah di MR DIY.. hihu kalau ke sana lagi lepas ni nak tinjau2 jugalah benda ni

adyna AB said...

Ada aisy , maybe tak perasan sbb dia leper , kita kena DIY bg jadi bentuk bekas tu

DYatie ABakar said...

Mcm best je kak. Cheekytot tu best tak kak? Yt dlu mmg plan nk bw arissa ke situ. Tp dah pindah sini tak terbawak. Hihi.

ayuzan said...

Oh best gak ni. Sy pakai bekas tapis comel.

nur anis said...

tu untuk tapis sampah ke? huhu..

fat said...

Penah guna benda ni. Mmg praktikal.

http://fafatintin.blogspot.com

Tabung Ayam