MR NUFF

Dekorasi Simple Bilik Air

Salam

Alhamdulillah minggu ni dapat bermalam banyak hari di teratak kami , badan pun dah penat nak siapkan kebun ditepi rumah ( gambar pokok update kemudian ye)


Berbalik kepada tajuk asal entri ;)

Pokok hiasan ni saya beli 2 pokok je di ikea , tapi saya pecah- pecah kan kepada anak- anak kecil , jadi dapat la letak dalam banyak pasu 

Ni dekorasi dalam bilik air saya 


Pokok hiasan ni paling senang nak jaga sebab tak payah siram selalu ;) subur je dia menjalar 



Seharusnya yang ringkas dan sedap mata memandang pilihan saya dan En babah .

Bahan- bahan

Pokok hiasan rm1.50 ikea
Pasu love pink rm5 daiso
Cermin beserta rak diy rm100++ ikea 

Yang takde idea nak hias bilik air , boleh amik idea ni ye ;) 

4 comments:

Aisy Nasiha said...

Buat saya rasa teringin nak beli juga la bunga hiasan ni.. nampak cantik

✿ Atin ✿ said...

Minat dengan rak ikea tu.. dah lama ngidam.. nnt nk grab jgk la

Kakzakie said...

Bilik air kakak tak ada hiasan pokok pun Dyna..

adyna said...

Hihi , beli aisy jgn tak
Beli ;) , atin nnt cr Kat ikea ye , kakzakie hijau ni bg terapi mata juga, selain pada pengudaraan yg Bgs , Cuba lah deko ;)

Tabung Ayam