MR NUFF

Dekorasi Simple Bilik Air

Salam

Alhamdulillah minggu ni dapat bermalam banyak hari di teratak kami , badan pun dah penat nak siapkan kebun ditepi rumah ( gambar pokok update kemudian ye)


Berbalik kepada tajuk asal entri ;)

Pokok hiasan ni saya beli 2 pokok je di ikea , tapi saya pecah- pecah kan kepada anak- anak kecil , jadi dapat la letak dalam banyak pasu 

Ni dekorasi dalam bilik air saya 


Pokok hiasan ni paling senang nak jaga sebab tak payah siram selalu ;) subur je dia menjalar 



Seharusnya yang ringkas dan sedap mata memandang pilihan saya dan En babah .

Bahan- bahan

Pokok hiasan rm1.50 ikea
Pasu love pink rm5 daiso
Cermin beserta rak diy rm100++ ikea 

Yang takde idea nak hias bilik air , boleh amik idea ni ye ;) 

4 comments:

Aisy Nasiha said...

Buat saya rasa teringin nak beli juga la bunga hiasan ni.. nampak cantik

fat said...

Minat dengan rak ikea tu.. dah lama ngidam.. nnt nk grab jgk la

Kakzakie Purvit said...

Bilik air kakak tak ada hiasan pokok pun Dyna..

adyna AB said...

Hihi , beli aisy jgn tak
Beli ;) , atin nnt cr Kat ikea ye , kakzakie hijau ni bg terapi mata juga, selain pada pengudaraan yg Bgs , Cuba lah deko ;)

Tabung Ayam