MR NUFF

Aku Yang Perasan


Aku g ambil norriday semalam, dengan bangganyer aku menanya nurse tu boleh timbang ker? nurse ckp boleh..aku fikir bila semua baju aku n seluar dah kena bertali pinggang aku dah turun berat badan...ditambah pula aku selalu sapu lotoin mustajab..bangga sgt aku ngan en hubby ..tup-tup dah timbang aku rasa mcm hampeh jer..berat aku 55kg....uwaaaaaaaa..bln lepas 55.7kg..mau xkeciwa aku kusangka turun banyak rupanya 0.7kg jer...aku ngan nurse tu sama-sama gelak hehehe..ni mesti adib pegang seluar aku masa timbang(masih mengharapkan keajaiban )..aku xboleh putus asa...
skrg petang kalau lewat ckit pun aku xmakan nasi dah..aku makan buah,tapi cian plak kat amni ,aku menyusu badan dia mesti nak yang berkhasiat..kena sabor lagi la untuk program diet aku

No comments:

Tabung Ayam