MR NUFF

BERJAYAKAH AKU


Ati yang becelaru..aku buat sekian kalinya mengambil exam mtest..mtest..dah 8x aku amik xpernah sangkut pun..ader peluang ..ntah la xtahu nak ckp mcm ner..yang pasti aku kena keje jugak thn depan..bkn aku xsayang kat anak-anak aku..,penat memang la tapi aku punya tanggungjawab..dengan keadaan skrg yang x memungkinkan aku untuk trus bergelar surirumah..maybe kalu aku mmg dah keje dr awal aku xkisah sangat..aku kena bantu hubby aku..harapan aku kali ini biarlah aku dapat keje..memang aku harap sgt kpli kali ni..semua org pun sama..yang pasti thn depan aku ngan Madi kena dok jauh blk..2thn kami dok jauh..adakah benda yang sama akan berlaku lagi..E-tukar suami aku pun harap2 memihak kepada kami..ape-ape pun InsyaAllah..Allah xkan menghampakan hambaNya..Dia yang Maha Mengatahui....pic rose tu aku amik en azmi punya..tq yer

No comments:

Tabung Ayam