MR NUFF

amni dah pandai nak bergaya!!!



jenuh nak bergambar babah nak amik..tudung nie dah lama beli masa raya tahun lepas tak nak pulak pakai ..dok main ibu nyer tudung jer abis kelepet awning..so bagi dia punya sendiri..
nak beli telekung dia pulak coz suke amik ibu nyer telekung buat solat ;) mcm -mcm ragam anak2 nie
adib lak semalam tak nak g skol tetibe..teman la dia..sempat sembang ngan cikgu dia..dia gtau hari jumaat ada dia marah adib suh diam nangis..patut ler adib cakap cikgu marah dia..tapi kami tak percaya hehehe..so terpaksa explain kat dia cikgu marah sebab sayang n nak abg jadi pandai ..

terpaksa ler ibu hantor n amik sebulan nie..



3 comments:

aReLaN said...

hahahah...bdk2 skang ni mmg jnis takleh kena marah kot.hmmm

adyna said...

bagus pun cikgu garang..manja sgt pun susah..

Anonymous said...

semoga kekal pakai tudung . may ALLAH bless ;)

Tabung Ayam