MR NUFF

saya bleeding tiba-tiba

salam jumaat... malam tadi masa nak bagi anak2 tido tiba-tiba saya bleeding!!!.. ingat kan keputihan ..tgk2 darah , dia kuar macam darah period tak henti-henti.. panik ingat tak nak g hospital kol mak mak cakap better g hospital.. 

bawak la anak2 yang masih tak tido ke hospital sama2...
pengalaman en babah handle kan anak2..failed dengar sore anak2 dari dalam bilik kecemasan menjerit-jerit jer..adib ok..amni memang meragam terus..


masa scan doc tunjuk baby gerak n jantung baby denyut2 lega..syukur sangat..
tapi yang memusykilkan saya macam mana tiba2 je kuar darah.. adakah sebab saya buat keje banyak or keje berat..ptg semalam memang saya bawak kete g dari satu kedai ke satu kedai cari barang..xkan sebab nie
before bleeding saya makan rojak..
masa amni darah kuar gak tapi ckit2 doc ckp uri bawah.. kali nie doc pun tak tahu nak kata aper..dia cuma ckp baby dalam keadaan bahaya..(moga2 dijauhkan semua yg tak diingini ,amin) dua suggestion doc masuk wad or rehat kat umah jangan buat keje berat2

baca forum susu.com memang ada yang kena kes macam nie

nasib en babah masih cuti.. ada la orang tolong,
n kol mak , mak cakap dia leh teman.so syukur lah..

nie nak menbuang pun takut2 nak kena makan betik nie..dah jadi mcm sembelit..

moga2 baby saya kuat ..amin

5 comments:

kaklong said...

insyallah..tak ada apa2 yg tak diingin ni berlaku...




kaklong belum pernah mengalami bleeding masa peknen..alhamdulillah..

adyna AB said...

amin kak long..harap2 nyer macam tu jugak..

pagi nie darah dah xbanyak kuar ..mlm td sampai bocor2 kena katil hospital

Nini D.. said...

rehatla kak....
order nini tu hold dulu pon xpe..kesihatan akak lagik penting...
jaga diri kak..jaga kandungan

adyna AB said...

a'ah nini akak kena rehat btl2 ;) tq sebab memahami :)

ekinashikin said...

nasib baik x apa2..take care sis!

Tabung Ayam