MR NUFF

daftar haji guna epf



salam..
alhamdulillah syukur dapat daftar haji ngan suami guna duit epf.. epf yang dibuat waktu keje dulu ..kalu x lambat lagi nak daftar haji.. kakak yang keje kat tabung haji kelana jaya tolong buatkan untuk kami suami isteri.. coz syarat kalu dah kahwin kena daftar sama2.. nak tahu tahun bier?  2044 kira punya kira umo 63thn ;).. duit nie kira cagaran jer tak diiambilpun dr akaun.. cuma rm1300..ape pun syukur..duit leh simpan skit2 dari sekarang..patutnyer dulu lagi dah buat..keje kontrak jer tahu2 lah gaji pun lambat masuk..ptptn lagi.. :) mana tahu ada rezeki dapat jadi tetamu Allah cepat dari tarikh
jom daftar haji guna epf kite




semoga ada rezeki saya n kawan2 semua tunaikan rukun islam yang ke lima..amin

3 comments:

Lin Azlina said...

sy pun nk dftar jugak

aReLaN said...

nak daftar jugak.wuuuuu...

adyna said...

lin azlina n arelan selagi ada kuota still 2044 kalu dah ramai automatik kena tahun 2045 so cpt2 ;)

Tabung Ayam