MR NUFF

tahun baru adib masuk prasekolah

salam semua..dah la ma tak update blog.bz menguruskan ahmad adib yang baru masuk prasekolah, kami pilih sekolah seri makmur sg besar tempat pra sekolah nyer..tahun nie baru nak masul umur 4tahun sengaja babah nak hantar awal bagi dia berkawan..

  masa hari pertama cikgu jenuh kena dukung dia masa saya nak balik.. bile balik tunggu depan pagar adib terus berlari sambil menangis datang kat saya.. hari kedua masa hantar dia mula nak main  tapi masih tak nak lepaskan saya cikgu dukung di jerit sekejap pastu ok..masa ambil dia siap bye2 cikgu..:) dah ok ler .. coz hari ni babah hantar terus ok ;)

2hari saya hantar hari nie adib nak babah hantar ngan motor.. erm..tak per lah bagi dia seronok ikut jer lah..seawal 7pagi dah kena gerak coz kelas babah pagi nie kul 7.30pg..msg babah dia cakap adib ok jer masa kat skol tadi ( biasa le ibu tak der ok jer, ibu ade yang dia merap..) alhamdulillah semua berjalan lancar.. balik nanti pun dia nak babah ambil ..ok lah hari nie hari jumaat balik awal..babah balik skol leh trus g ambil dia...

sekejap je tgk anak dah besar ;)


babah tgh ajar pakai stokin


lama betul nak pakai stokin


dah siap pakai helmet


pelok babah kuat2 tak nak dok depan dah besar katanya

2 comments:

kakyong said...

sebaya Aliya.. tp aliya belajor kat rumah jer dulu...

adyna said...

ye ke, adib nie sebab nak bg bekawan kakyong kwsn nie kwn sebaya takde.. nie pun pas kena marah ngan cikgu jumaat lepas xnak p skol dah..asyik nangis cr ibu ;)

Tabung Ayam