MR NUFF

KURMA 1MALAYSIA

ada sesiapa dah pernah beli ker?

kurma nie en eddy pesan kat kawan skol dia yang blk ke Teluk Intan baru-baru nie ( kat Teluk Intan ada kedai 1Malaysia)
Sg besar belom ada lagi



harga tak mahal RM7.99  kira RM8 senang ^_^..

udah tinggal ckit jer nie


saya satu family suka sangat makan...rasa macam Yusof Taiyob punya kurma pun ada

makan kurma banyak khasiat nyer kan..

5 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

ooo ye ke....xpnah lagi pergi kedai satu mesia...xtaw la yang paling dekat ngan sni kat mna...

IntaNBerliaN said...

sy pun sntiasa ada kurma dkt rumah tp xpnh tau pun ada kurma 1 mlysia...

adyna said...

henrieeta tu la bukan semua tempat ada

adyna said...

intan..:) xkisah brand ape kan janji stok kurma ada kat umah

adyna said...

intan..:) xkisah brand ape kan janji stok kurma ada kat umah

Tabung Ayam