MR NUFF

akhirnya beli juga esp

salam


nie lah ESP  yang saya beli... before nie dah beli vit c chewable.. baru dapat esp nie semalam.. dah ada gaji sendiri baru berani nak beli..
blom try lagi .. ada yang dah pernah guna n banyak feedback yang saya dapat tentang khasiat ESP.. 

kawan-kawn ada yang dah try ker?? ce cite pengalaman sebelum dan selepas

p/s: ada sorang2 kat sekolah coz kawan2 ppm lain kena g kuala selangor ada kursus :)

6 comments:

Aisy Nasiha said...

Saya beli set 3m bulan 12 aritu.. Dh 3 bulan makan esp ni rasanya kulit ada bertambah licin.. Huhu...macam lain ...
tp masa amalkan satu set penuh mmg dapat tambah susu..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, sedap ke? sheila belum try pun.. hee

nuyui a.k.a miss YUI said...

oh,utk apa ni kak?

Kakzakie said...

Kalau membeli demi utk kebaikan tak rugi kan..

HeNRieTTa JoSe said...

mesti sunyi dok sorg sorg....eeehhhh....benda tu utk org dewasa ke kanak kanak akk....

psss....tu la....naseb baek perasan akk...klu x,bleh shortcircuit stu umah....

therosputih said...

ain baru try 2 ari lepas, rasa sangat bertenaga...

Tabung Ayam