MR NUFF

Setahun sudah arwah azim pergi....

Salam..

Mood agak terganggu... Sedaya upaya saya tak nak terlalu sedih.. Bile terkenang kembali 31hb lah malam kejadian yang saya sakit teramat sangat ... Dah akhirnya dia awal pagi 1 april 2012 ...anakku pergi dijemput Ilahi , ...

Dan minggu nie Allah berikan kegembiraan dengan hadiah pertandingan yang saya sertai..malam nie gugur juga air mata ku....

Alfatihah buat anakku Abdul azim b.hasmardy.... Pusaramu sudah ibu n babah kunjungi... Terasa lagi tendangan mu di perut ibu...pergi mu memberi hidayah buat ibu bapa mu....

Benarlah Allah dah janjikan setiap musibah pasti ada hikmahnya....

Alhamdulillah...

Nota kaki; masih tak berkesempatan pergi membalas jejak... Hari nie drive balik ke sg besar bersama amni...

8 comments:

Aisy Nasiha said...

Takziah...semoga Allah merahmati arwah anak.. Tak terbayang kesedihan awak dan keluarga... Sampai bila2 pun akan teringatkan arwah, kan?

cik laili said...

Moga terus tabah dengan dugaan ini. Hati2 memandu..

mummy_ayu said...

takziah & Al Fatihah untuk arwah....

lady butterfly said...

takziah...semoga tabah sentiasa...sedih pulak bila baca story ni...

Kniedaz said...

Takziah..tapi takmo sedih-sedih sangat ya..insya Allah dia jadi pembantu di akhirat kelak

HeNRieTTa JoSe said...

masa sekejapan sj berlalu....tpi kasih ibu selamanya....Arwah pasti tenang disana....

psss...ht2 drive ngn Amni yea....

Kesuma Angsana said...

alfatihah... jgn sedih2 sgt yer

therosputih said...

sesekali mengalir air mata jugak kan akak...

Tabung Ayam