MR NUFF

Amni nak Berinai

Salam...

Ermm keletah anak daraku , makcik sebelah rumah baru pulang dari mekah , dan ada bagi cenderahati inai dan sejadah , dari rumah makcik lagi dia dah pegang tiub inai ...


Tengok la aksinya , bukan setakat di tangan , kaki pun nak diinai nye , balik dari Nursery semalam dia suruh letak lagi bagi merah dekat kawasan jari yang tak terkena inai... 

Bertuah betul anak dara ibu ni

Lihat la gambar - gambar yang di make up oleh achik zura andaman 



Baru 3 tahun 5bln dah pandai bergaya 


6 comments:

permatabiru said...

mcm ank sy..bru 2tahun..sibuk nak pakai mcm mama..pg2 bgn awal gk mama bersiap ke kerja..hehe sabar je la..

Aisy Nasiha said...

Wah..pandainya dia.. tahu nak mekap dan melawa ...
Nanti dah besar mesti jadi cun melecun ni..

HeNRieTTa JoSe said...

amboi anak dara seorang tu...

adyna said...

Itu lah kadang-kadang lucu jugak tengok

Kesuma Angsana said...

hehehe adik pun cuti sekolah ni penuh inai di jari !

HeNRieTTa JoSe said...

psss....akak msih pkai emel lamer lgi?

Tabung Ayam