MR NUFF

Muffin Saya Macam Tak Jadi Je

Salam

Mood membakar datang lagi , semalam saya Cuba buat muffin coklat chip , Fisrt time nak buat 

Ikut resepi semua tapi bila bakar coklat cip nye cair , naik pun tak tinggi sangat 

Ni contoh Chef Kamarul punya 


Ni saya punya , sebab bekas tinggi atau bancuhan saya tak menjadi ;) 


Lain betul , tapi amni makan ok je
Kena buat selalu ni

Nota kaki : harini nak bawak gi sekolah suruh kawan-kawan komen 


5 comments:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

first try memang cenggitu... xpe... next try... mesti menjadi... :)

PearlVelvet SueQys said...

Slm singgah pagi ya !

Kesuma Angsana said...

cuba lagi usaha tangga kejayaan yer !

Aisy Nasiha said...

Haa... kira oklah tu sebab baru cuba kan.. buat beberapa kali lagi mesti meletop jadinya

izan mama mia said...

saya pon dh cuba buat...sekali sampai melimpah..yg kedua..naik cam inilah...yanng ke 3 harap jadi..huhu

Tabung Ayam