MR NUFF

Buku Bijak Memasak

Salam



Macam mana saya boleh terbeli buku ni , semuanya sebab kek coklat saya buat tak menjadi , nak kek coklat lembab tapi yang jadi kek coklat hangus (sebab macam kek gula hangus) 

Rupanya saya salah , beli kek tepung naik sendiri tapi letak soda bikarbonat dan baking powder , saya salah faham tepung serbaguna(tepung gandum ) sebagai tepung naik sendiri. Pasni saya kena ubah lah 

Tak rugi beli buku bi disamping ada tips dan soal jawab , resepi juga ada diberikan ..

Ni la rupa kek coklat saya topping memang menjadi siap anak letak alphabet lagi cuma kek ni jadi bantat




Nota kaki : pasni nak Cuba buat lagi 

3 comments:

fatema said...

berapa RM agaknya ?

Anonymous said...

wah bolehlah kongsi sama yerk!

nazayiena said...

Kak Nurul pun klu buat kek coklat moist memang x menjadi,skrg kak Nurul klu nak buat kek coklat moist,beli tepung yg segera dah siap dicampur bahan2nya,cuma tambah telur dan butter shj.

Tabung Ayam