MR NUFF

mee bandung muar n kupang berlada

salam

sedikit gambar perjalanan dari muar ke sg besar

 pekat kuahnya kami makan tempat yang ramai orang datang di tanjung agas :)

otw jalan lama ke melaka dari muar ramai orang jual kupang..nak beli tak tahu pula nak masak.. alang-alang beli yang terus siap masak :) memang sedap..dekat sg besar famous dengan mentarang bakar :)

p/s: pas kenduri dikuala kangsar insyaAllah saya akan balas jejak kawan-kawan..rindu nak berbw :)

8 comments:

Fariq Jalil said...

amacam sedap tak mee bandung tu?

alang2 dari muar ke melaka, singgah sebentar ke umbai makan seafood kat sana..

Aisy Nasiha said...

bestnya...... kami pun ada pergi ke muar aritu, makan juga menu sama macam ni....sedap....

NurulMirotic[NSHS] said...

Kenduri Kuala Kangsar dimana ? Hehe saya orang Kuala Kangsar ! :)

Ratu Hatiku said...

Sedapnya mee bandung.. balik kg nie mst nak pekena nnt :D

waiman takwa said...

Best la dapat jalan2 cari makan hehehe

waiman takwa said...

Alhamdulillah

HeNRieTTa JoSe said...

Rietta xmnat mentarang...sbb dia nmpak macam errr....ekekekek....kupang bleh thn larr....

Psss....bestnye...rietta xberkesempatan pergi....sebab kjao sj trun sna....dh terpksa blik cni smula....

izan mama mia said...

sedap sedap sedap

Tabung Ayam