MR NUFF

bila dah breasfeeding

penyokong kuat orang yang breasfeeding


erm..aku nak citer pasal breastfeeding lak kali nie, betul atau tak aku tak pasti..yang kita biasa dengar saiz breast tak kan sama tapi bila kita menyusukan anak saiz tue akan berbeza terus???? betul ker? aku tak arif sangat tapi ramai yang xnak menyusu sebab takut jadi macam nie..

mcm mana nak atasi?
jom berkongsi pandangan

3 comments:

kakyong said...

sgt lucu dgn org org yg paranoid dgn fizikal look ni.. tak BF pun breast akan kendur & berubah saiz mengikut usia..

pikirkan kelebihan penyusuan ibu itu sendiri... so far tak pernah pulak rasa breast tak comel sbb menyusukan anak.. hehehhe.. ibu2 yg menyusukan anak, breast lagi comel & montok ... ;)

adyna said...

hehehe betul kak yong..tapi dah anak dua nie baru suami tegur sebelah macam budak sek men jer.. sebab dua2 anak dyna menyusu

therosputih said...

cadang lepas lahir ni, nak BF, dah siap beli dah sket2 preparationnya...kuikuikui...doakan yang terbaik sajalah pasni...=)

Tabung Ayam