MR NUFF

TUPPERWARE LA PULAK



Citer bab barang dalam dapur memang orang pompuan selalu tak lupa kan .. brand tupperware nie memang aku minat sangat selain design yang cantik dia tahan lasak n penutup yang rosak selalu boleh tukar balik..tapi kalu dah nama brg brand mesti harga melampau-lampau..so kena bijak pilih time ada offer lah.. aku dah jadi ahli masa keje dulu aku ada seorang cina nie selalu datang kat skol george andy nama dia kalu tak salah..siap bawak ngan troli lagi anta brg kita pesan..mana tak nyer..dia bagi discount 25% kadang2 sampai 30% untuk brrg yang pertama..time raya kalau beli memang berbaloi... sekarang dia dah buka kedai tupperware kat area taiping..dulu brg dia sume ada kat kedai buku dia.. kalu dia tau aku promote dia agak2 dapat tupperware free tak??? hehehe

Kalau tupperware lak aku nak beli set freezer ni


dia coz yang aku letak bekas biasa sume pecah tudung, dulu dia pernah buat offer.. aku tak beli dari besar sehingga ke kecik2 agak2 pasni ada lagi x??

1 comment:

therosputih said...

suka guna barangan tupperware botol airnya, sebab memang sangat2 yakin takkan tumpah merata...tapi rege dia, mak aih...berpinar mata...

Tabung Ayam