MR NUFF

Comel sangat

Salam

Walaupun saya takut kucing tapi saya akui kucing adalah haiwan yang sangat comey ;)

8 comments:

teratai said...

kat rumah ada bela seekor...simontel namanya n menjadi kucing kesayangan famili kak :)

Aisy Nasiha said...

Takut kucing? Haha..

Saya lak tak takut comel ni tapi malas nak jaga, sekadar tgk je ok la..

Kniedaz said...

saya suka kucing tapi tak suka bela kucing

Mama Adam said...

Comelnya! Saya tak suka kucing. Takut...

mawar berduri said...

kat umh sy ada 11 ekor kucing..mmg minat giler dgn kucing..org ckp ble buka zoo kucing dh...hehe

therosputih said...

kalau anak kucing dalam bakul tu, meeeeemang shomel...ekekekeke

AkuBiomed said...

Kucing memang comel. Cuma apabila membuang najis merata menyebabkan orang tidak suka.

Mimie Najib said...

comelnya.. =)
kat umh sy ada 16 ekor..hihihi

Tabung Ayam