MR NUFF

Hidung amni berdarah...

Salam

2 3 hair ini , hidung amni kerap berdarah..

Nak cari sireh memang susah ,Guna Ais Batu jer, Ada tak cara lain... Amni memang minum air kosong..
Ini gambar amni sewaktu awal pagi dgn darah dihidung

7 comments:

Etty Selamat said...

kalau mak etty, dia suruh minum air cincau... Kalau boleh air cincau buat sendiri. Tak pun minum air cap badak tu.. Ni untuk sejukkan badan la sebab biasanya kalau hidung berdarah ni sebab badan panas.. Semoga Amni cepat sihat! =D

therosputih said...

uish...susahnya hati kalau anak tak sihat...ain pun taktau sangat petuanya, biasa guna sireh je...

HeNRieTTa JoSe said...

Ehh kata org sebab bdn dia pns dlm...kena mandikan byk byk....mnum air badak pown ok....

mawar berduri said...

badan panas ke smpai ble berdarah hidung nie..risau gak tgok..

Etty Selamat said...

cincau ni dapat menyejukkan badan... so, kalau badan tak panas, darah pon kurang la keluar... hee...

therosputih said...

kak adyna...macam mana ngan amni?

Mimie Najib said...

kenapa jadi macam tu? kerap sangat ke? setahu saya sebab dalam bdan pnas..petua2 xtahu pula..

Tabung Ayam