MR NUFF

Saya Suka Aiskrim ini

Salam..

Lihat gambar pun saya dah terliur untuk mencuba tapi tak tau nak buat ;)

Ada yang terliur macam saya juga tak?



Nota kaki: aiskrim nie saya terjumpa gambarnya dalam fb kat cni Takde jual ye,Resepi aiskrim dari kawan sampai sekarang tak buat - buat lagi

16 comments:

KakNi said...

wow... memang menarik... kat mana tu jual macam tu?

Aisy Nasiha said...

Tertarik juga.... Mana dapat gambar tu
..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak! sheila suka gila makan aiskrim! biasa buat aiskrim 20sen tu je. yang ni belum prnah buat. terasa cam nak cuba gak! heeee

eMMe said...

Salam Adyna!
nakkkk.....!!!!mane mau order?
hehehee...

ieda immi said...

wahhhhhhhhhhh menariknyee
aiskrim nie .. hurmmm ;)

adyna said...

Tak jual kat cni aiskrim nye,tapi nak cuba buat boleh je guna acuan aiskrim ada batang ;)

HeNRieTTa JoSe said...

Mcm mna nk buat tu,...yummy....

Nisah Idham said...

aiskrim ke ni ?
alorr sedapnya..
ape nama aiskrim ni? bole buat..
terliur dah ni hehhe

Rai Ourkizuna said...

nak resepi!!!

Kesuma Angsana said...

wah menarik ni, mana nk dpat yer

mawar berduri said...

terliur tgok..huhu

Tihara said...

jum kak kita beli buah kiwi, apricot kering n buat macam ni, bestnya :)

cik laili said...

nanti kongsi cara nak buat aiskrim ni ye..

Mimie Najib said...

aiskrim buah2 ke ni?? nampak comel je.. =)

therosputih said...

macam sedp je...tp ain tak suke buah kiwi...

Mohd Afiq Mohd Saleh said...

salam sis. boleh emailkan cara buat aiskrim ni kat saya? min_hinak@yahoo.com

terima kasih atas perkongsian. teruja tgk aiskrim tu :)

Tabung Ayam