MR NUFF

Siapa pernah melaram macam nie

Salam...

Ada satu gambar yang ingin dikongsi bersama, siapa yang pernah buat macam nie?

Saya pernah :) kenangan sewaktu kecil



13 comments:

Rara Nasiha said...

Hahahha. Selalu sangat dulu. Berangan nak jadi dewasa. :)

izan mama mia said...

angkat tangan...pernah...hahahaha

Aisy Nasiha said...

Naim pun selalu macam ni.. Kasut saiz besar memang dia suka pakaai masa dia umo dua tahun...

tenku butang said...

hahahaha.. teman pernah.. ingat.. ingat.. heee. skrg dh turun ke anak sdara lak.. pakai kasut teman.. cumey giler.. heee..

620

done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

mawar berduri said...

yea...mmg pernah pun..huhu...nak ada sendiri punya masa tu..

therosputih said...

hahaha...kalau dah nama anak pompuan, kompemla melaram yang mak punya...pastu kena bebel ngan mak sebab sepahkan barang dia...hohoho...kenangan...

Kniedaz said...

of course la pernah..hehe..skang anak2 pulak melaram

Nurfaezah Abdullah said...

sy pernah hehe

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Pernah-pernah. masa kecil-kecil.

hainom OKje said...

biasa dulu-dulu heehe

Kesuma Angsana said...

KA angkat tangan tinggi2 hehehe

HeNRieTTa JoSe said...

Alaa tomei ye....rietta xpernah....skank pown xpernah...

Mimie Najib said...

pernah juga..time kecik2 dulu ada buat..nak2 kalau kasut mak tu nmpk cun je kat mata ni..hehe

Tabung Ayam