MR NUFF

Saya PPM

Salam

Entri semalam ada yang ingat saya guru, sebenarnya saya adalah pembantu pengurusan murid pendidikan khas di sekolah , cuti sekolah kena kerja sebab kami bekerja ikut masa pejabat. 

saya terima jawatan ini sebab nak kurangkan kesedihan saya dalam masa yang sama nak jugak ada duit sendiri dan alhamdulillah ptptn saya dah habis bayar (amik peluang dengan diskaun yang ditawarkan) 

Nota kaki: masih ada jugak yang cakap saya buang masa amik jawatan nie sebab ada degree ( ingat senang nak dapat keje tetap sekarang nie)

10 comments:

Nurul Hamimah said...

awak bertuah dapat jawatan ni...saya tak lepas pun temuduga tengah tahun lepas...
Alhamdulillah...kalau dapat yang lebih baik dengan degree harus la pergi ye dak...:)

eMMe said...

Salam Adyna...
takpe, peduli la org ckp, bukan dowg bagi kite makan kan...
janji kite de duit sendiri.. sonok kan.. dpt duit hasil titik peluh kite kerja dgn ikhlas hati...

Rai Ourkizuna said...

alhamdulillah dah habis bayar ptptn..

kenapa sedih?

sori dah lama tak menyinggah ke sini..

Kniedaz said...

jangan memilih kerja...saya pun kerja tak ikut kelayakan..kalau nak tunggu yang layak ngan kelulusan sampai bila pun tak kerja..yang penting kita ikhlas dan suka ngan apa yang kita buat..

izan mama mia said...

saya ingatpun cikgu gak dl..ehe

ieda immi said...

semua kerja adalah rejeki dari allah , kenapa kita nak kesal kan kan ..
biaq pi lah ape org nak katee .. janji kita mampu kerja dgn ikhlas hati ;)

Mimie Najib said...

tak kisah la kerja ni setaraf ke x dgn degree yng kita ada.. at least kita ada rezeki nak bekrja.. nti dapat rezeki lbih baik, hrus la terima kan..

mawar berduri said...

pedulikan dengan kata2 orang tu..asalkan dapat kerja ok lah dari yang menunggu sangat kerja yang setaraf degree tapi x kerja2 pai sekarang..

therosputih said...

jeles nih sbb akak dah habis bayar ptptn...macam mana ngan bisnes akak?

therosputih said...

jeles nih sbb akak dah habis bayar ptptn...macam mana ngan bisnes akak?

Tabung Ayam