MR NUFF

Amni Cepat Belajar

Salam

Begitu teruja saya melihat usaha amni untuk belajar , amni genap 3tahun 6 bulan semalam , niat di hati nak hantar ke tadika , memandangkan amni masih pakai lampin pakai buang jadi saya hantar dahulu ke Nursery yang sama tahun lepas , yang tidak ada pembelajaran formal, dan tempat kerja pula tak sehaluan dengan Nursery amni , jadi saya saja yang ajar amni di rumah , alhamdulillah amni cepat belajar , cuma tak boleh suruh dia fokus lama , saya pun tak paksa 

Cara pegang pensel pun betul , mudah saya nak ajar amni menulis , sampai huruf D amni dah cakap dia penat ;)


Nota kecil : semoga menjadi anak yang solehah

Nanti cerita tentang adib masuk kelas mengaji pula 

2 comments:

Aisy Nasiha said...

Bagus juga ni..walaupun blm ke tadika amni dah belajar.. rajin ibunya ..

nenot said...

gud job amni :)

Tabung Ayam