MR NUFF

My New Diary

Salam


Ibu: baba ibu nak beli diari lah 
Baba: laa, nak beli buat ape , guna je phone , buang duit je 
Ibu : ermm ye la nanti ibu download 

Situasi di awal tahun , memang tahun ni tak De nak beli ape-ape dah , fokus banyak kepada hal yang lebih penting .

Tq baba so ibu dapat save budget :) , dan ibu dapat tulis diari ^_^ 

4 comments:

Sya Mimie said...

saya belum start nak berdiari..hehehe

adyna said...

hihi akak pun baru nak ber diari balik nie ;)

Aisy Nasiha said...

Rajinnya menulis diary.. saya ni bila lah nak rajin gitumm mng jenis tak istiqamah..

HeNRieTTa JoSe said...

download? dr mana akk?ietta pown nak jugak la...

Tabung Ayam