MR NUFF

Pokok Kari Yang Subur

Salam 




 Ni lah pokok kari mula-mula saya tanam , masa ni banyak betul cabaran pokok kari ni nak membesar , cabaran nya daun tu asyik dipetik je oleh dua beradik ni.. alhamdulillah setelah bagi penerangan dan marah ckit :) akhirnya pokok kari ni berjaya membesar dengan jayanya..



Tadaaa...
tinggi dah pokoknya , tunggu masa yang sesuai untuk dipindahkan ke tanah ,  poko kinyit dan serai tu saya baru tanam buat anak pokok senang kat rumah saya nanti buat kebun mini.

nota kaki : rasa puas dapat taip blog guna netbook berbanding phone ;)

4 comments:

Aisy Nasiha said...

Haa...budak2 mmg suka petik2.. kat umah saya pun sama.. jenuh nak marah...tapi lama2 dia pun bosan dah tak usik pun...

Kakzakie said...

Kakak pun tanam pokok kari juga Dyna. Pun dalam pasu juga tak ada tanah...

Kesuma Angsana said...

elok naiknyaer tu, kat rumah KA Ni selalu kena serangan serangga pokok kari, habis rosak daunnye

Tihara said...

senang la nanti nak masak kari :)

Tabung Ayam