MR NUFF

Rumput Oh Rumput

Salam Jumaat 

Tengok gambar nilai sendiri , duit majlis kena bayar tapi rumput dan berbulan tak di mesin 




Serai dan rumput pun tak dapat beza dah ;) 

Moral dari cerita semua benda dah naik takkan rumput naik pun biar je... Yang berwajib sila ambil perhatian

6 comments:

Kakzakie said...

Duit minyak utk mesin rumput dah naik Dyna tu yg nak berjimatlah sampai rumput panjang kalah pokok serai hahaha...

izan mama mia said...

daerah mana tuu..kat cni..rajin sgt depa dok main meracun..mesin ..cuci longkang semua..syukur

adyna said...

@Kakzakie Btl tu kak minyak mahal tu malas mesin hihi

adyna said...

@izan mama mia Ni daerah sabak Bernam kt taman ni je ,eee geram btl

Aisy Nasiha said...

Haha... tak buat aduan ke? Kot pekerja yg malas tu boleh dikenakan ti dakan

HeNRieTTa JoSe said...

rumah rietta, kitorang mesin sendiri...

Tabung Ayam