MR NUFF

Panduan Sebelum Masuk Rumah Baru

Salam

Sedikit info untuk saya dan rakan - rakan panduan atau cara yang perlu buat sebelum masuk rumah baru 

Sumber : FB

5 comments:

Aisy Nasiha said...

Amalan keluarga kami .. kalau nak masuk rumah baru, beberapa malam sebelum.. baca surah yasin dan al jin.. 3 malam berturut dlm umah baru selepas maghrib..dah malam yg ketiga tu kena tido kat situ lah... insya Allah akan dijauhkan rumah baru drp gangguan makhluk halus n syaitan yg menumpang

izan mama mia said...

terima kasih....suka entry ni..

Kakzakie said...

N3 yg baik utk dijadikan panduan kepada yg memerlukan.

Kakak kalau balik bercuti lama pun buat juga Dyna. Takut juga sepanjang kita bercuti lama ada yg menumpang... cuma cara memberi salam kena tukar

"assalamu alaina wa'ala ibadillahis solihin"

adyna said...

Betul tu , sebab benda2 yang kita tak nampak mana tahu menumpang kan

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Adyna..terima kasih atas pengkongsiann..bermanafaat utk kwn2 yg akan brpindah kerumah baru

Tabung Ayam