MR NUFF

Hasil Jari Jemari

Salam
Lama tak update blog
Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk bernafas hari ini
Syukur minggu ni segala rancangan berjalan lancar 

Terima kasih juga pada rakan guru disekolah yang order lagi kerepek popia sira saya , bapaknye suka , alhmadulillah , sepupu di kampung pun ada order jadi boleh lah minggu ni bilik Ipoh saya bawa. En babah pun suka dan kena buat lagi sebalang untuk beliau.. 



Hasil jualan untuk ppki pun bertambah lepas saya ajar cara buat kerongsang untuk kumpul duit tabung ppki , ilmu harus di sebarkan , bila saya pindah senang kawan-kawan lain nak teruskan 

Cheese oreo pun sempat buat untuk kami anak beranak


Kali ni buat besar dari hari tu 



Nota kaki : Rasa kepuasan bila kita buat dengan jari Jemari 
Dan dapat hasil  




3 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

nyum2 sedap...

Aisy Nasiha said...

Kalau dekat saya pun nak tempah juga. Semoga bisnes bertambah maju ya..

Kesuma Angsana said...

yg penting dah berjaya buat sendiri kan, tahniah !

Tabung Ayam