MR NUFF

Kerepek Popia Bersira

Salam

Entri pasal makanan lagi , semalam saya sempat juga buat kudapan depan tv , saya Google je resepi nya , saya buat dalam 10 gulung kulit popia , sebab ni pertama kali saya nak buat .

Amni suka sangat , sampai kite kena Mintak setiap kali nak makan , apa tak nya balang tu dia yang pegang 


Tak penuh pun , nyum2 


Amni Suka benor , sebab saya tak buat pedas sangat , lagi pun letak gula ada rasa manis - manis kan


Abis sudah ... Minggu ni hero- hero nak balik kena buat banyak lagi .

Nota kaki : en baba suka aiskrim goreng kena buat awal jugak ni 



6 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

sedap nyerrrr...

izan mama mia said...

sedapnya kena buat banyak laa pas ni ..

Kakzakie said...

Oh... kalau balang dah ada kat tangan dia memanglah tahu-tahu licin. Sedap kakak pun suka:)

Mayang ABDUL RAZAK said...

tak pedas ke amni...

Kesuma Angsana said...

yang ini mmg sedap ler. KA & anak2 pun suka !

Tihara said...

sedap juga ea, tak payah guna ubi :)

Tabung Ayam