MR NUFF

Buat sampai jadi

Salam

Al kisah nak buat kek gula hangus..

Macam ni 


Tapi saya buat jadi macam ni


Pertama kali buat 

Memang tak sama langsung kan 


Hari ni saya buat lagi 

Dan akhirnya berjaya



Bandingkan 


Jemput makan

Makan dua beranak je , ada yang bagi kat jiran ckit dan esok nak bawak untuk anak- anak ppki ;)

Nota kaki : kena perap lagi lama pasni untuk sarang yang lagi banyak hihi 






6 comments:

Tihara said...

alhamdulillah berjaya n nampak sedap :)

Aisy Nasiha said...

Tahniah dah berjaya dengan cubaan kedua.. tangan ada seni buat kek ni. Saya kalau buat kek mmg selalu tak jadi..

profile cik na ada maslaah ke? Kalau klik nama tak leh link tau..

adyna said...

@Tihara Tq ;) , rasa puas bila hasil menjadi ;)

adyna said...

@Aisy Nasiha Sibbaik la gtau , saya Terklik kot ms update profile ;)

izan mama mia said...

menjadi... tahniah

Kesuma Angsana said...

anta kat KA sikit., my feveret ni !

Tabung Ayam